Porsche 924S
- [23.10. 2024]Smazat/ Upravit/ Topovat
Dobrý den. Prodám Porsche 924s, Rok výroby 1986, motor 2.5 110kW s pětistupňovou manuální převodovkou. Auto bylo v roce 1996 dovezeno z Německa do Prahy . Od té doby v ČR jeden majitel až do roku 2023, kdy jsem auto koupil já. Najeto asi něco kolem 160 000km. Auto jsem koupil s údajným nájezdem cca. 150tis, ale měnil jsem budíky, protože nebyly ideální. Zrovna nájezd je pro mě u tohoto auta irelevantní, protože za mě záleží na celkovém stavu.
Auto jsem koupil ve zcela originálním stavu, nezasaženo kutilem a věci, které jsem provedl já jsou zcela vratné tj. instalace zadního okna s křídlem z modelu 968, kola z 928, které jsem si sám renovoval, snížené pružiny vepředu. Více naleznete na foto ve výpisu dělaných úkonů.
Je to auto pro někoho, kdo ví, co chce a nechce trávit čas opravami a dávat to do tohoto stavu. Prosím nepište mi / nevolejte, pokud hledáte vylítanou hujdu za 200tisíc. Když si inzerát přečtete, tak pochopíte, kolik je v tom autě práce. Máme ještě Porsche 928, ale dostal jsem chuť zkusit 911 generace 996, tak uvidíme, jestli někdo moji 924s ocení, to je důvod prodeje. Auto je sednout a jezdit.
K autu dám originální tříramenný volant, originální kola 15" telefony obuté do starších pneu, originální zadní okno, druhou palubku (popraskaná), originální výfuk s katalyzátorem.
Má kosmetické vady, které všechny ukážu u vozu. Přední pravý rožek byl někde ťuknutý, je tam kit a ten napraskl, tudíž přední pravý blatník bude nutné ještě dořešit. Nějaké škrábance se samozřejmě najdou, auto má 38 let. Ale troufám si říct, že takové budete těžko hledat, když uvážím i to, co bylo vše vyměněno.
Modelů 924 bylo vyrobeno 121289ks a 924s pouhých 16 669ks.
Kvůli nižšímu odporu vzduchu měla 924s dokonce vyšší maximální rychlost než model 944 .
Interiér nezničený, sedačky nepotrhané.
Auto má veteránskou testaci a palubní dokumentaci viz. foto.
PS: Jedna z nejvzácnějších barev Maraschino Rot.
Rozumné dohodě o ceně se nebráním, ale prosím pokud chcete nabízet "za 250k pro to zítra přijedu", tak si ušetřeme čas...
Auto jsem koupil ve zcela originálním stavu, nezasaženo kutilem a věci, které jsem provedl já jsou zcela vratné tj. instalace zadního okna s křídlem z modelu 968, kola z 928, které jsem si sám renovoval, snížené pružiny vepředu. Více naleznete na foto ve výpisu dělaných úkonů.
Je to auto pro někoho, kdo ví, co chce a nechce trávit čas opravami a dávat to do tohoto stavu. Prosím nepište mi / nevolejte, pokud hledáte vylítanou hujdu za 200tisíc. Když si inzerát přečtete, tak pochopíte, kolik je v tom autě práce. Máme ještě Porsche 928, ale dostal jsem chuť zkusit 911 generace 996, tak uvidíme, jestli někdo moji 924s ocení, to je důvod prodeje. Auto je sednout a jezdit.
K autu dám originální tříramenný volant, originální kola 15" telefony obuté do starších pneu, originální zadní okno, druhou palubku (popraskaná), originální výfuk s katalyzátorem.
Má kosmetické vady, které všechny ukážu u vozu. Přední pravý rožek byl někde ťuknutý, je tam kit a ten napraskl, tudíž přední pravý blatník bude nutné ještě dořešit. Nějaké škrábance se samozřejmě najdou, auto má 38 let. Ale troufám si říct, že takové budete těžko hledat, když uvážím i to, co bylo vše vyměněno.
Modelů 924 bylo vyrobeno 121289ks a 924s pouhých 16 669ks.
Kvůli nižšímu odporu vzduchu měla 924s dokonce vyšší maximální rychlost než model 944 .
Interiér nezničený, sedačky nepotrhané.
Auto má veteránskou testaci a palubní dokumentaci viz. foto.
PS: Jedna z nejvzácnějších barev Maraschino Rot.
Rozumné dohodě o ceně se nebráním, ale prosím pokud chcete nabízet "za 250k pro to zítra přijedu", tak si ušetřeme čas...
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *