Fiat Scudo
- [17.6. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat











Technické parametry:
Motor: 2.0 JTD 8v 80kw kód motoru RHZ- nejspolehlivější motorizace.
Rok výroby:2000
Výbava: klima (chtěla by dofouknout), tempomat, výhřev sedaček, multifunkční volant (funguje se starým rádiem) v autě momentálně dotykové rádio s velkou obrazovkou, tažné zařízení 1300/750kg
Auto zapsané jako M1 osobní 9 míst. K autu přidám všechny sedačky.
Nájezd: 399xxx km motor si přede. My najeli něco přes 100tis. Za cca 7let.
STK: 10.2026
EKO zaplaceno.
Roční dálniční známka platná.
Dvoje šoupačky.
Folie s atestem na celém autě( mám i kartičku).
Centrál s dálkáčem.
Na autě momentálně letní gumy cca 80% stáří,max 3roky.
Spotřeba: průměr 6,5l, dálnice 140 cca 7,5l. V Norsku do 80km 5,8l
K autu přidám třetí SPZ na držák kol.
Ofuky oken.
V případě domluvy možné k autu přidat skoro nové zimní gumy na diskách a bytelnou železnou origo zahrádku na střechu.
Co se týče koroze,odpovídá věku, ale myslím, že je ještě v super stavu- karoserie pozink, posledních 7let garážováno a v zimě ježděno velice málo.
Za poslední cca 3 roky se dělalo: komplet nový výfuk, komplet přední brzdy, přední ramena, horní uložení tlumičů, zadní tlumiče, olej vždy po 10tis. A všechny filtry po 20tis.
V autě je momentálně obytná vestavba:
Postel 200x120cm
Pod postelí je úložný prostor, jezdili s námi 2 psi.
Cyrix- nabíjení druhé trakční baterie z alternátoru (trakční baterie není součástí).
Nezávislé topení- bufik 2kw napojený na naftový okruh nádrže.
Zásuvka na 12v plus ukazatel stavu trakční baterie.
Auto vypadá jako osobák ideál na Freecamp.
Výška do 2m vejde se do podzemních parkovišť, trajekt také za cenu osobního auta.
Velikostně stejné jako T4, s lepší kastlí a menší spotřebou.
Auto s náma projelo komplet celou Skandinávii, pobaltské státy, Velkou Británii, Francii, Německo, Dánsko, Rakousko, Slovinsko, Polsko, Itálii, Chorvatsko, Slovensko, většinu států víckrát.
Auto je ve stavu sednout a jet. Ideál když si chce někdo zkusit cestovat autem za rozumný peníz.
Důvod prodeje je koupě většího auta a poslední rok více stojí, než jezdí.
Obytné auto, obytka, camper, T4, T5, T6 Multivan, Ducato, Jumper, Boxer, Expert, Jumpy, Master, Movano, Iveco daily, Sprinter, Vivaro, Trafic, Vito, Viano
Motor: 2.0 JTD 8v 80kw kód motoru RHZ- nejspolehlivější motorizace.
Rok výroby:2000
Výbava: klima (chtěla by dofouknout), tempomat, výhřev sedaček, multifunkční volant (funguje se starým rádiem) v autě momentálně dotykové rádio s velkou obrazovkou, tažné zařízení 1300/750kg
Auto zapsané jako M1 osobní 9 míst. K autu přidám všechny sedačky.
Nájezd: 399xxx km motor si přede. My najeli něco přes 100tis. Za cca 7let.
STK: 10.2026
EKO zaplaceno.
Roční dálniční známka platná.
Dvoje šoupačky.
Folie s atestem na celém autě( mám i kartičku).
Centrál s dálkáčem.
Na autě momentálně letní gumy cca 80% stáří,max 3roky.
Spotřeba: průměr 6,5l, dálnice 140 cca 7,5l. V Norsku do 80km 5,8l
K autu přidám třetí SPZ na držák kol.
Ofuky oken.
V případě domluvy možné k autu přidat skoro nové zimní gumy na diskách a bytelnou železnou origo zahrádku na střechu.
Co se týče koroze,odpovídá věku, ale myslím, že je ještě v super stavu- karoserie pozink, posledních 7let garážováno a v zimě ježděno velice málo.
Za poslední cca 3 roky se dělalo: komplet nový výfuk, komplet přední brzdy, přední ramena, horní uložení tlumičů, zadní tlumiče, olej vždy po 10tis. A všechny filtry po 20tis.
V autě je momentálně obytná vestavba:
Postel 200x120cm
Pod postelí je úložný prostor, jezdili s námi 2 psi.
Cyrix- nabíjení druhé trakční baterie z alternátoru (trakční baterie není součástí).
Nezávislé topení- bufik 2kw napojený na naftový okruh nádrže.
Zásuvka na 12v plus ukazatel stavu trakční baterie.
Auto vypadá jako osobák ideál na Freecamp.
Výška do 2m vejde se do podzemních parkovišť, trajekt také za cenu osobního auta.
Velikostně stejné jako T4, s lepší kastlí a menší spotřebou.
Auto s náma projelo komplet celou Skandinávii, pobaltské státy, Velkou Británii, Francii, Německo, Dánsko, Rakousko, Slovinsko, Polsko, Itálii, Chorvatsko, Slovensko, většinu států víckrát.
Auto je ve stavu sednout a jet. Ideál když si chce někdo zkusit cestovat autem za rozumný peníz.
Důvod prodeje je koupě většího auta a poslední rok více stojí, než jezdí.
Obytné auto, obytka, camper, T4, T5, T6 Multivan, Ducato, Jumper, Boxer, Expert, Jumpy, Master, Movano, Iveco daily, Sprinter, Vivaro, Trafic, Vito, Viano
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *