obytný VW
- [21.10. 2024]Smazat/ Upravit/ Topovat
VW je registrovaný jako osobní vůz do 3,5 tuny. Původně to byl nákladní skříňový VW předělaný v r. 2006 na osobní obytný automobil.
Je čerstvě po TK (listopad 2024), po generální opravě motoru, výměně brzd a válečků a má novou nápravu!
Celoročně obyvatelná domácí vestavba má spoustu vychytávek. Plynové topení, lednice, na střeše solární panel, úložní baterie s měničem napětí, super kuchyňka s plynovým 3vařičem, dřezem a tekoucí vodou, spousta úložných prostor pod postelí, pohodlné matrace, poličky, kapsáře, obrovský kufr, nádrž na pitnou vodu přes 100l, nádrž na odpadní vodu s vypouštěním přímo ven, 10l nádoba na propanbutan, boiler na teplou vodu, větrání, markýza, střešní okna, držák na 2 kola, ...
Původně to byl mrazák, izolace je vystříkaná montážní pěnou. Nikde do něj neteče, v zimě stačí trošku zatopit a je v něm krásný teplíčko a útulno.
Motorově má sice najeto přes 550.000 km, ale startuje na otočení i po delším stání, nikdy nás nenechal ve štychu. Je to šestiválec 2,4 109 koní.
Nemá servo, ale vyjede všechno, i zdánlivě nesjízdné kamenité cesty při našich výpravách do skal.
Spotřeba je 10l/100 km, nádrž na naftu 200l.
Cena dohodou.
Je čerstvě po TK (listopad 2024), po generální opravě motoru, výměně brzd a válečků a má novou nápravu!
Celoročně obyvatelná domácí vestavba má spoustu vychytávek. Plynové topení, lednice, na střeše solární panel, úložní baterie s měničem napětí, super kuchyňka s plynovým 3vařičem, dřezem a tekoucí vodou, spousta úložných prostor pod postelí, pohodlné matrace, poličky, kapsáře, obrovský kufr, nádrž na pitnou vodu přes 100l, nádrž na odpadní vodu s vypouštěním přímo ven, 10l nádoba na propanbutan, boiler na teplou vodu, větrání, markýza, střešní okna, držák na 2 kola, ...
Původně to byl mrazák, izolace je vystříkaná montážní pěnou. Nikde do něj neteče, v zimě stačí trošku zatopit a je v něm krásný teplíčko a útulno.
Motorově má sice najeto přes 550.000 km, ale startuje na otočení i po delším stání, nikdy nás nenechal ve štychu. Je to šestiválec 2,4 109 koní.
Nemá servo, ale vyjede všechno, i zdánlivě nesjízdné kamenité cesty při našich výpravách do skal.
Spotřeba je 10l/100 km, nádrž na naftu 200l.
Cena dohodou.
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *