Ferrari 348TB
- TOP - [23.5. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat











Ferrari 348 TB, uvedené na trh v roce 1989, představovalo zásadní krok pro italskou automobilku. Tento model byl posledním, na jehož vývoji se podílel samotný Enzo Ferrari, a zároveň prvním, který přinesl modernější podélně uložený motor V8 s příčnou převodovkou – inspirací byl závodní Ferrari 288 GTO. Design navrhl Pininfarina, přičemž ostré linie a boční nasávací otvory evokovaly legendární Testarossu. Oproti předchůdci 328 GTB bylo 348 TB výrazně agresivnější a techničtější, přičemž přechod na elektroniku a nový podvozek zlepšil jízdní vlastnosti. Nicméně v raných verzích mělo auto své mouchy – bylo citlivé na nastavení geometrie a mělo tendenci být neklidné na limitu, což mu vyneslo přezdívku „baby Testarossa se vznětlivou povahou“. Přesto se postupem času stalo kultovním a dnes patří mezi sběrateli k vyhledávaným youngtimerům, zvlášť pokud jde o zachovalé kusy s unikátními úpravami.
Tento konkrétní vůz je jedním z prvních vyrobených kusů z roku 1989 a nese několik unikátních prvků. Má odlišné sedačky oproti sériovému provedení a na rozdíl od pozdějších verzí neobsahuje katalyzátory, což mu dodává syrovější zvuk a lepší výkon. Lak je původní a historie vozu je pečlivě doložená – poslední majitel jej vlastnil celých deset let. Motor prošel kompletní renovací s doloženými fakturami, včetně nových škrticích klapek, karbonového sání a výfukového systému Tubi. Po ladění na brzdě dosahuje výkonu kolem 330 koní a od poslední revize najezdil pouze 4–5 tisíc kilometrů. Mezi zajímavé detaily patří originální karbonová hlavice řadicí páky z Ferrari F50, a pokud by byl zájem, lze k vozu získat vzácnou karbon-kevlarovou sedačku OMP Challenge ze závodní verze 348 Challenge. K dispozici je také několik volantů, včetně dobového Momo jako ve Ferrari F40 a F50.
Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.
Tento konkrétní vůz je jedním z prvních vyrobených kusů z roku 1989 a nese několik unikátních prvků. Má odlišné sedačky oproti sériovému provedení a na rozdíl od pozdějších verzí neobsahuje katalyzátory, což mu dodává syrovější zvuk a lepší výkon. Lak je původní a historie vozu je pečlivě doložená – poslední majitel jej vlastnil celých deset let. Motor prošel kompletní renovací s doloženými fakturami, včetně nových škrticích klapek, karbonového sání a výfukového systému Tubi. Po ladění na brzdě dosahuje výkonu kolem 330 koní a od poslední revize najezdil pouze 4–5 tisíc kilometrů. Mezi zajímavé detaily patří originální karbonová hlavice řadicí páky z Ferrari F50, a pokud by byl zájem, lze k vozu získat vzácnou karbon-kevlarovou sedačku OMP Challenge ze závodní verze 348 Challenge. K dispozici je také několik volantů, včetně dobového Momo jako ve Ferrari F40 a F50.
Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *