GMC
- [28.11. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat






GMC CCKW 353 (leden 1945) – Válečný veterán 6x6, skvělá dokumentace, kompletní díly
Z důvodu havarijního stavu střechy stodoly jsem se rozhodl nabídnout k prodeji nebo výměně tento legendární válečný nákladní vůz, který se bojím nechat dál parkovat ve stejné stodole.
Jedná se o GMC CCKW 353 (leden 1945).
Přezdívaný "Jimmy" nebo "Deuce and a Half" – páteř logistiky US Army ve 2. světové válce.
Technické specifikace (model 353):
Motor: Řadový zážehový šestiválec GMC 270 (benzín)
Zdvihový objem: 4.416 ccm (270 cu. in.)
Výkon: 91,5 k (68 kW) – 104 k (76 kW)
Pohon: 6×6 (Stálý pohon zadních kol a z kabiny přiřaditelná přední náprava)
Převodovka: 5 stupňová manuální
Pohotovostní hmotnost: cca 5.400 kg
Délka / Šířka / Výška: 6,86 m / 2,24 m / 2,77 m
Nosnost v terénu: 2,5 tuny
Stav a historie:
Jsem třetí majitel. Vozidlo pochází z Norska.
Auto má kompletní dokumentaci:
Původní Norský manuál
Šanon s fakturami za měněné díly a historii údržby.
K autu je k dispozici mnoho náhradních dílů (v ceně):
Nová plátěná střecha
Nové dveře
Postranice (bočnice) na korbu
Další pár kol (tupláky dopředu)
Druhý posilovač brzd (Hydrovac)
A mnoho drobnějších dílů.
Dva klíčové mínusy (nutná oprava):
Nedobíjí (pravděpodobně dynamo/regulátor – drobnější oprava)
Teče brzdové prasátko v pravém zadním kole (z tohoto důvodu aktuálně nebrzdí a nepojizdné na silnici).
Výměna možná:
Možná výměna za menšího veterána (např. Jeep, USA pick-up, Camaro, Pontiac, menší nákladní auto.....) v přibližně stejné cenové kategorii.
Z důvodu havarijního stavu střechy stodoly jsem se rozhodl nabídnout k prodeji nebo výměně tento legendární válečný nákladní vůz, který se bojím nechat dál parkovat ve stejné stodole.
Jedná se o GMC CCKW 353 (leden 1945).
Přezdívaný "Jimmy" nebo "Deuce and a Half" – páteř logistiky US Army ve 2. světové válce.
Technické specifikace (model 353):
Motor: Řadový zážehový šestiválec GMC 270 (benzín)
Zdvihový objem: 4.416 ccm (270 cu. in.)
Výkon: 91,5 k (68 kW) – 104 k (76 kW)
Pohon: 6×6 (Stálý pohon zadních kol a z kabiny přiřaditelná přední náprava)
Převodovka: 5 stupňová manuální
Pohotovostní hmotnost: cca 5.400 kg
Délka / Šířka / Výška: 6,86 m / 2,24 m / 2,77 m
Nosnost v terénu: 2,5 tuny
Stav a historie:
Jsem třetí majitel. Vozidlo pochází z Norska.
Auto má kompletní dokumentaci:
Původní Norský manuál
Šanon s fakturami za měněné díly a historii údržby.
K autu je k dispozici mnoho náhradních dílů (v ceně):
Nová plátěná střecha
Nové dveře
Postranice (bočnice) na korbu
Další pár kol (tupláky dopředu)
Druhý posilovač brzd (Hydrovac)
A mnoho drobnějších dílů.
Dva klíčové mínusy (nutná oprava):
Nedobíjí (pravděpodobně dynamo/regulátor – drobnější oprava)
Teče brzdové prasátko v pravém zadním kole (z tohoto důvodu aktuálně nebrzdí a nepojizdné na silnici).
Výměna možná:
Možná výměna za menšího veterána (např. Jeep, USA pick-up, Camaro, Pontiac, menší nákladní auto.....) v přibližně stejné cenové kategorii.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *