Prodám Volkswagen Passat B5.5 3BG VR5 20V
- [25.12. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat


























𝗭𝗱𝗿𝗮𝘃í𝗺, 𝗿𝗼𝘇𝗵𝗼𝗱𝗹 𝗷𝘀𝗲𝗺 𝘀𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗱𝗮𝘁 𝗺é𝗵𝗼 Passata B5.5 3BG 2.3 VR5 20V
𝗦𝗽𝗲𝗰𝗶𝗳𝗶𝗸𝗮𝗰𝗲 𝗻íž𝗲 ↓
𝗠𝗼𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝗰𝗲 - 2.3 VR5 20V AZX.
𝗣ř𝗲𝘃𝗼𝗱𝗼𝘃𝗸𝗮 - 𝟱𝘁𝗶 𝘀𝘁𝘂𝗽ň𝗼𝘃á 𝗺𝗮𝗻𝘂á𝗹.
𝗧𝘆𝗽 𝗸𝗮𝗿𝗼𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 - 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁.
𝗡á𝗵𝗼𝗻 - 𝗣ř𝗲𝗱𝗻í [ 𝗙𝗪𝗗 ].
𝗣ů𝘃𝗼𝗱 - 𝗕𝗲𝗿𝗹í𝗻, 𝗡ě𝗺𝗲𝗰𝗸𝗼.
𝗥𝗼𝗸 𝘃ý𝗿𝗼𝗯𝘆 - 𝟮𝟬𝟬𝟭.
𝗩ý𝗯𝗮𝘃𝗮 - 𝗖𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗹𝗶𝗻𝗲.
_____________________________________________
𝗧𝗲𝗰𝗵𝗻𝗶𝗰𝗸ý 𝘀𝘁𝗮𝘃 ↓
𝗣ř𝗲𝘃𝗼𝗱𝗼𝘃𝗸𝗮 - 𝗩 𝗽𝗼řá𝗱𝗸𝘂, 𝘀𝗽𝗼𝗷𝗸𝗮 𝘇𝗮čí𝗻á 𝘇𝗮𝗯í𝗿𝗮𝘁 𝗻𝗮𝗵𝗼ř𝗲.
𝗞𝗮𝗿𝗼𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 - 𝗕𝗲𝘇 𝗸𝗼𝗿𝗼𝘇𝗲.
𝗣𝗼𝗱𝘃𝗼𝘇𝗲𝗸 - 𝗕𝗲𝘇 𝗸𝗼𝗿𝗼𝘇𝗲, 𝘃 𝗽𝗼řá𝗱𝗸𝘂.
𝗠𝗼𝘁𝗼𝗿 - 𝗩 𝗽𝗼řá𝗱𝗸𝘂, 𝗯𝗲𝘇 ú𝗻𝗶𝗸ů.
𝗡á𝗷𝗲𝘇𝗱 - 𝟮𝟭𝟴 𝗫𝗫𝗫.
𝗦𝗧𝗞 𝗗𝗢 - 𝗞𝘃ě𝘁𝗻𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟳.
____________________________
𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝘀 ↓
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝗼𝗹𝗲𝗷𝗲 𝗮 𝗳𝗶𝗹𝘁𝗿𝘂 - 𝗣ř𝗲𝗱 𝟭𝟬𝟬𝗸𝗺 𝗦𝗵𝗲𝗹𝗹 𝗛𝗲𝗹𝗶𝘅 𝗨𝗹𝘁𝗿𝗮 𝟱𝗪-𝟰𝟬.
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝘀𝘃íč𝗲𝗸 - 𝗣ř𝗲𝗱 𝟰𝟬𝗸𝗺.
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝗰í𝘃𝗲𝗸 - 𝗦𝗼𝘁𝘃𝗮 𝗽ř𝗲𝗱 𝟮𝟬𝗸𝗺.
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝗳𝗶𝗹𝘁𝗿ů - 𝗧éž 𝗽ř𝗲𝗱 𝟮𝟬𝗸𝗺.
__________________________
𝗢𝗯𝗲𝗰𝗻ý, 𝗲𝘀𝘁𝗲𝘁𝗶𝗰𝗸ý 𝘀𝘁𝗮𝘃 𝗮 𝘃𝗮𝗱𝘆 ↓
𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗽𝗼𝗷í𝘇𝗱𝗻ý, 𝗮𝗹𝗲 𝗺á 𝘀𝘃é 𝘃𝗮𝗱𝘆.
𝗕𝗲𝘇𝗽𝗲č𝗻é𝗺𝘂 𝗽𝗿𝗼𝘃𝗼𝘇𝘂 𝗯𝗿á𝗻í 𝗽𝗿𝗮𝘃ý 𝗵𝗼𝗺𝗼𝗸𝗶𝗻𝗲𝘁𝗶𝗰𝗸ý 𝗸𝗹𝗼𝘂𝗯 [𝗽𝗿𝗮𝘃𝗱ě𝗽𝗼𝗱𝗼𝗯𝗻ě 𝘇𝗮ří𝗱í𝗺]. 𝗗𝗮𝗹ší "𝘃𝗮𝗱𝗼𝘂" 𝗷𝘀𝗼𝘂 𝘁ěž𝗸é 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗲𝗻é 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘆, 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿𝘂 𝗰𝗵𝘆𝗯í 𝘁𝗲𝗽𝗹𝗼𝘁𝗻í č𝗶𝗱𝗹𝗼 𝘁𝘂𝗱íž 𝘀𝗲 𝘁𝗿á𝗽í 𝗮 𝗻𝗮𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘂𝗷𝗲 𝗮ž 𝗽𝗼 𝟳𝗺é𝗺 𝗻𝗮𝘁𝗼č𝗲𝗻í. Č𝗶𝗱𝗹𝗼 𝘀𝘁í𝗵á𝗺 𝘀𝗲𝗵𝗻𝗮𝘁. 𝗖𝗼 𝘀𝗲 𝘇𝗯𝘆𝘁𝗸𝘂 𝘁ýč𝗲, 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗼 𝗷𝘀𝗼𝘂 𝘀𝗽íš𝗲 𝘂ž 𝗷𝗲𝗻 𝗲𝘀𝘁𝗲𝘁𝗶𝗰𝗸é 𝘃𝗮𝗱𝘆. 𝗣𝗼š𝗸𝗿á𝗯𝗮𝗻á 𝗸𝗮𝗽𝗼𝘁𝗮 𝗻𝗮 𝗿𝗼𝘇𝗹𝗲š𝘁ě𝗻í, 𝘃𝗶𝘇 𝗳𝗼𝘁𝗼, P𝗼š𝗸𝗿á𝗯𝗮𝗻é 𝗮 𝗼ť𝘂𝗸𝗮𝗻é 𝗱𝘃𝗲ř𝗲 ř𝗶𝗱𝗶č𝗲 𝗮 𝘀𝗽𝗼𝗹𝘂𝗷𝗲𝘇𝗱𝗰𝗲 𝘇𝗮 𝗻í𝗺, 𝘁éž 𝘃𝗶𝘇 𝗳𝗼𝘁𝗼. 𝟮𝗗𝗜𝗡 𝗷𝗲 𝗷𝗲𝗻 𝗽𝗿𝗼 𝗳𝘂𝗻𝗸č𝗻𝗼𝘀𝘁, 𝘀 𝗿á𝗺𝗲č𝗸𝗲𝗺 𝗺𝗼𝗰 𝗻𝗲𝘀𝗲𝗱í 𝗱𝗼 𝗽𝗮𝗹𝘂𝗯𝗸𝘆 𝗷𝗲𝗹𝗶𝗸𝗼ž 𝗷𝗲 𝗷𝗶𝗻á [𝘃 𝗽𝗿𝗼𝘃𝗼𝘇𝘂 𝗻𝗲𝗼𝗺𝗲𝘇𝘂𝗷𝗲]. 𝗖𝗼 𝘀𝗲 𝗸𝗼𝗺𝗯𝗶𝗻𝗼𝘃𝗮𝗻é 𝘀𝗽𝗼𝘁ř𝗲𝗯𝘆 𝘁ýč𝗲 [𝟴 - 𝟭𝟮]
𝗗𝗼 𝗮𝘂𝘁𝗮 𝘀𝗲 𝘁𝗮𝗻𝗸𝗼𝘃𝗮𝗹𝗮 𝗽𝗼𝘂𝘇𝗲 𝟵𝟴 𝗡𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗹, 𝗮𝗯𝘆 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿 𝗻𝗲𝗸𝗹𝗲𝗽𝗮𝗹. 𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗺𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁á𝗹𝗻ě 𝗼𝗯𝘂𝘁ý 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃ý𝗰𝗵 𝘇𝗶𝗺á𝗰í𝗰𝗵 𝗮 𝗻𝗮 𝗥𝟭𝟱 𝗼𝗯𝘆č𝗲𝗷𝗻ý𝗰𝗵 𝗸𝗼𝗹𝗲𝗰𝗵.
Ú𝗽𝗿𝗮𝘃𝗮 - 𝗩ý𝗳𝘂𝗸𝗼𝘃á 𝘀𝗼𝘂𝘀𝘁𝗮𝘃𝗮 𝗼𝗱 𝗦𝘂𝗽𝗲𝗿𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁.𝗗𝗘. 𝗡𝗲𝗻í 𝘁𝗼 𝗸ř𝗶𝗸𝗹𝗮𝘃ý 𝘇𝘃𝘂𝗸, 𝗷𝗲 𝗶𝗱𝗲á𝗹𝗻ě 𝘃𝘆𝗯𝗮𝗹𝗮𝗻𝗰𝗼𝘃𝗮𝗻ý 𝗮 𝗽ří𝗷𝗲𝗺𝗻ý 𝗽𝗿𝗼 𝗱𝗲𝗻𝗻í 𝗷𝗲ž𝗱ě𝗻í.
𝗗ů𝘃𝗼𝗱 𝗽𝗿𝗼𝗱𝗲𝗷𝗲 𝗮 𝘀𝗵𝗿𝗻𝘂𝘁í ↓
𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁𝗮 𝗷𝘀𝗲𝗺 𝗸𝘂𝗽𝗼𝘃𝗮𝗹 𝗸𝘃ů𝗹𝗶 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿𝘂 𝗮 𝗻𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁, 𝗷𝗲𝗻ž𝗲 𝗷𝘀𝗲𝗺 𝘀𝗶 𝘂𝘃ě𝗱𝗼𝗺𝗶𝗹 ž𝗲 𝗸𝘃ů𝗹𝗶 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗳𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶 𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁𝗮 𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗻č𝗻í𝗺 𝗱ů𝘃𝗼𝗱ů𝗺 𝘁𝗼 𝗻𝗲𝗽ů𝗷𝗱𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗼𝘃𝗮𝘁. 𝗜𝗱𝗲á𝗹𝗻í 𝗽𝗿𝗼 𝗻ě𝗸𝗼𝗵𝗼 𝗻𝗮 𝗱í𝗹𝘆, 𝗻𝗲𝗯𝗼 𝗽𝗿𝗼 𝗻𝗮𝗱š𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗱𝗼 𝗸𝗼𝗻𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗩𝗥 𝗸𝘁𝗲𝗿ý 𝗵𝗼 𝗱á 𝗱𝗼 𝗸𝘂𝗽𝘆.
𝗦𝗽𝗲𝗰𝗶𝗳𝗶𝗸𝗮𝗰𝗲 𝗻íž𝗲 ↓
𝗠𝗼𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝗰𝗲 - 2.3 VR5 20V AZX.
𝗣ř𝗲𝘃𝗼𝗱𝗼𝘃𝗸𝗮 - 𝟱𝘁𝗶 𝘀𝘁𝘂𝗽ň𝗼𝘃á 𝗺𝗮𝗻𝘂á𝗹.
𝗧𝘆𝗽 𝗸𝗮𝗿𝗼𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 - 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁.
𝗡á𝗵𝗼𝗻 - 𝗣ř𝗲𝗱𝗻í [ 𝗙𝗪𝗗 ].
𝗣ů𝘃𝗼𝗱 - 𝗕𝗲𝗿𝗹í𝗻, 𝗡ě𝗺𝗲𝗰𝗸𝗼.
𝗥𝗼𝗸 𝘃ý𝗿𝗼𝗯𝘆 - 𝟮𝟬𝟬𝟭.
𝗩ý𝗯𝗮𝘃𝗮 - 𝗖𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗹𝗶𝗻𝗲.
_____________________________________________
𝗧𝗲𝗰𝗵𝗻𝗶𝗰𝗸ý 𝘀𝘁𝗮𝘃 ↓
𝗣ř𝗲𝘃𝗼𝗱𝗼𝘃𝗸𝗮 - 𝗩 𝗽𝗼řá𝗱𝗸𝘂, 𝘀𝗽𝗼𝗷𝗸𝗮 𝘇𝗮čí𝗻á 𝘇𝗮𝗯í𝗿𝗮𝘁 𝗻𝗮𝗵𝗼ř𝗲.
𝗞𝗮𝗿𝗼𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 - 𝗕𝗲𝘇 𝗸𝗼𝗿𝗼𝘇𝗲.
𝗣𝗼𝗱𝘃𝗼𝘇𝗲𝗸 - 𝗕𝗲𝘇 𝗸𝗼𝗿𝗼𝘇𝗲, 𝘃 𝗽𝗼řá𝗱𝗸𝘂.
𝗠𝗼𝘁𝗼𝗿 - 𝗩 𝗽𝗼řá𝗱𝗸𝘂, 𝗯𝗲𝘇 ú𝗻𝗶𝗸ů.
𝗡á𝗷𝗲𝘇𝗱 - 𝟮𝟭𝟴 𝗫𝗫𝗫.
𝗦𝗧𝗞 𝗗𝗢 - 𝗞𝘃ě𝘁𝗻𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟳.
____________________________
𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝘀 ↓
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝗼𝗹𝗲𝗷𝗲 𝗮 𝗳𝗶𝗹𝘁𝗿𝘂 - 𝗣ř𝗲𝗱 𝟭𝟬𝟬𝗸𝗺 𝗦𝗵𝗲𝗹𝗹 𝗛𝗲𝗹𝗶𝘅 𝗨𝗹𝘁𝗿𝗮 𝟱𝗪-𝟰𝟬.
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝘀𝘃íč𝗲𝗸 - 𝗣ř𝗲𝗱 𝟰𝟬𝗸𝗺.
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝗰í𝘃𝗲𝗸 - 𝗦𝗼𝘁𝘃𝗮 𝗽ř𝗲𝗱 𝟮𝟬𝗸𝗺.
𝗩ý𝗺ě𝗻𝗮 𝗳𝗶𝗹𝘁𝗿ů - 𝗧éž 𝗽ř𝗲𝗱 𝟮𝟬𝗸𝗺.
__________________________
𝗢𝗯𝗲𝗰𝗻ý, 𝗲𝘀𝘁𝗲𝘁𝗶𝗰𝗸ý 𝘀𝘁𝗮𝘃 𝗮 𝘃𝗮𝗱𝘆 ↓
𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗽𝗼𝗷í𝘇𝗱𝗻ý, 𝗮𝗹𝗲 𝗺á 𝘀𝘃é 𝘃𝗮𝗱𝘆.
𝗕𝗲𝘇𝗽𝗲č𝗻é𝗺𝘂 𝗽𝗿𝗼𝘃𝗼𝘇𝘂 𝗯𝗿á𝗻í 𝗽𝗿𝗮𝘃ý 𝗵𝗼𝗺𝗼𝗸𝗶𝗻𝗲𝘁𝗶𝗰𝗸ý 𝗸𝗹𝗼𝘂𝗯 [𝗽𝗿𝗮𝘃𝗱ě𝗽𝗼𝗱𝗼𝗯𝗻ě 𝘇𝗮ří𝗱í𝗺]. 𝗗𝗮𝗹ší "𝘃𝗮𝗱𝗼𝘂" 𝗷𝘀𝗼𝘂 𝘁ěž𝗸é 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗲𝗻é 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘆, 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿𝘂 𝗰𝗵𝘆𝗯í 𝘁𝗲𝗽𝗹𝗼𝘁𝗻í č𝗶𝗱𝗹𝗼 𝘁𝘂𝗱íž 𝘀𝗲 𝘁𝗿á𝗽í 𝗮 𝗻𝗮𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘂𝗷𝗲 𝗮ž 𝗽𝗼 𝟳𝗺é𝗺 𝗻𝗮𝘁𝗼č𝗲𝗻í. Č𝗶𝗱𝗹𝗼 𝘀𝘁í𝗵á𝗺 𝘀𝗲𝗵𝗻𝗮𝘁. 𝗖𝗼 𝘀𝗲 𝘇𝗯𝘆𝘁𝗸𝘂 𝘁ýč𝗲, 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗼 𝗷𝘀𝗼𝘂 𝘀𝗽íš𝗲 𝘂ž 𝗷𝗲𝗻 𝗲𝘀𝘁𝗲𝘁𝗶𝗰𝗸é 𝘃𝗮𝗱𝘆. 𝗣𝗼š𝗸𝗿á𝗯𝗮𝗻á 𝗸𝗮𝗽𝗼𝘁𝗮 𝗻𝗮 𝗿𝗼𝘇𝗹𝗲š𝘁ě𝗻í, 𝘃𝗶𝘇 𝗳𝗼𝘁𝗼, P𝗼š𝗸𝗿á𝗯𝗮𝗻é 𝗮 𝗼ť𝘂𝗸𝗮𝗻é 𝗱𝘃𝗲ř𝗲 ř𝗶𝗱𝗶č𝗲 𝗮 𝘀𝗽𝗼𝗹𝘂𝗷𝗲𝘇𝗱𝗰𝗲 𝘇𝗮 𝗻í𝗺, 𝘁éž 𝘃𝗶𝘇 𝗳𝗼𝘁𝗼. 𝟮𝗗𝗜𝗡 𝗷𝗲 𝗷𝗲𝗻 𝗽𝗿𝗼 𝗳𝘂𝗻𝗸č𝗻𝗼𝘀𝘁, 𝘀 𝗿á𝗺𝗲č𝗸𝗲𝗺 𝗺𝗼𝗰 𝗻𝗲𝘀𝗲𝗱í 𝗱𝗼 𝗽𝗮𝗹𝘂𝗯𝗸𝘆 𝗷𝗲𝗹𝗶𝗸𝗼ž 𝗷𝗲 𝗷𝗶𝗻á [𝘃 𝗽𝗿𝗼𝘃𝗼𝘇𝘂 𝗻𝗲𝗼𝗺𝗲𝘇𝘂𝗷𝗲]. 𝗖𝗼 𝘀𝗲 𝗸𝗼𝗺𝗯𝗶𝗻𝗼𝘃𝗮𝗻é 𝘀𝗽𝗼𝘁ř𝗲𝗯𝘆 𝘁ýč𝗲 [𝟴 - 𝟭𝟮]
𝗗𝗼 𝗮𝘂𝘁𝗮 𝘀𝗲 𝘁𝗮𝗻𝗸𝗼𝘃𝗮𝗹𝗮 𝗽𝗼𝘂𝘇𝗲 𝟵𝟴 𝗡𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗹, 𝗮𝗯𝘆 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿 𝗻𝗲𝗸𝗹𝗲𝗽𝗮𝗹. 𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗺𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁á𝗹𝗻ě 𝗼𝗯𝘂𝘁ý 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃ý𝗰𝗵 𝘇𝗶𝗺á𝗰í𝗰𝗵 𝗮 𝗻𝗮 𝗥𝟭𝟱 𝗼𝗯𝘆č𝗲𝗷𝗻ý𝗰𝗵 𝗸𝗼𝗹𝗲𝗰𝗵.
Ú𝗽𝗿𝗮𝘃𝗮 - 𝗩ý𝗳𝘂𝗸𝗼𝘃á 𝘀𝗼𝘂𝘀𝘁𝗮𝘃𝗮 𝗼𝗱 𝗦𝘂𝗽𝗲𝗿𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁.𝗗𝗘. 𝗡𝗲𝗻í 𝘁𝗼 𝗸ř𝗶𝗸𝗹𝗮𝘃ý 𝘇𝘃𝘂𝗸, 𝗷𝗲 𝗶𝗱𝗲á𝗹𝗻ě 𝘃𝘆𝗯𝗮𝗹𝗮𝗻𝗰𝗼𝘃𝗮𝗻ý 𝗮 𝗽ří𝗷𝗲𝗺𝗻ý 𝗽𝗿𝗼 𝗱𝗲𝗻𝗻í 𝗷𝗲ž𝗱ě𝗻í.
𝗗ů𝘃𝗼𝗱 𝗽𝗿𝗼𝗱𝗲𝗷𝗲 𝗮 𝘀𝗵𝗿𝗻𝘂𝘁í ↓
𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁𝗮 𝗷𝘀𝗲𝗺 𝗸𝘂𝗽𝗼𝘃𝗮𝗹 𝗸𝘃ů𝗹𝗶 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿𝘂 𝗮 𝗻𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁, 𝗷𝗲𝗻ž𝗲 𝗷𝘀𝗲𝗺 𝘀𝗶 𝘂𝘃ě𝗱𝗼𝗺𝗶𝗹 ž𝗲 𝗸𝘃ů𝗹𝗶 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗳𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶 𝗣𝗮𝘀𝘀𝗮𝘁𝗮 𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗻č𝗻í𝗺 𝗱ů𝘃𝗼𝗱ů𝗺 𝘁𝗼 𝗻𝗲𝗽ů𝗷𝗱𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗼𝘃𝗮𝘁. 𝗜𝗱𝗲á𝗹𝗻í 𝗽𝗿𝗼 𝗻ě𝗸𝗼𝗵𝗼 𝗻𝗮 𝗱í𝗹𝘆, 𝗻𝗲𝗯𝗼 𝗽𝗿𝗼 𝗻𝗮𝗱š𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗱𝗼 𝗸𝗼𝗻𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗩𝗥 𝗸𝘁𝗲𝗿ý 𝗵𝗼 𝗱á 𝗱𝗼 𝗸𝘂𝗽𝘆.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *





